Subject: InfraRoad OÜ taotlus kooskõlastamiseks Rannarahva ja Randvere keskuse bussipeatuste ehituse ajutise liikluskorralduse joonistele ja liiklusvälise tegevuse lubadele
From: "Priit Viira" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Tomek Süld <[email-masked]>, "Taavi Green" <[email-masked]>,Siim Jürima <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 14:22:20 +0200

Tere,

Edastan InfraRoad OÜ taotlused kooskõlastamiseks Rannarahva ja Randvere
keskuse bussipeatuste ehituse ajutise liikluskorralduse joonistele ja
liiklusvälise tegevuse lubadele.

Tööde teostamise aeg mõlemil bussipeatustel Viimsi Vallavalitsuse
tellimusel 04.11 – 16.12.2024.a.

Lugupidamisega,

Priit Viira

InfraRoad OÜ

Tel: 53990245

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.